Een kleurrijk schilderij met abstracte lijnen en vormen. De lijnen lijken te dansen en creëren een gevoel van beweging en energie. De kleuren zijn levendig en vrolijk.

Dansen met de lijnen: Verhalen in kleur en vorm door Narjes Mohammadi

Martinikerk Doesburg – Nodig je innerlijke danser uit en verken de wervelende wereld van Narjes Mohammadi in “Dansen met de lijnen”. Van 26 april tot 21 mei 2024 neemt deze getalenteerde beeldend kunstenaar, auteur en animatieregisseur je mee op een reis door haar unieke visie op de wereld.

Ervaar de kracht van verhalen vertellen.

Narjes’ kunstwerken zijn meer dan alleen beelden; ze zijn expressieve uitingen van emoties, ideeën en observaties. De lijnen in haar schilderijen dansen met de kleuren, waardoor er een dynamische en boeiende sfeer ontstaat.

De tentoonstelling nodigt je uit om te reflecteren op je eigen ervaringen en de verbindingen die we met elkaar hebben. De diversiteit aan kleuren en vormen representeert de rijkdom van menselijke emoties en de unieke perspectieven die we allemaal dragen.

Deel de vreugde en het protest. Narjes’ werk schrikt er niet voor terug om kritische thema’s aan te kaarten. Van subtiele hints tot gedurfde statements, haar kunst daagt je uit om na te denken over de wereld om je heen en je eigen stem te vinden.

“Dansen met de lijnen” is meer dan een tentoonstelling, het is een interactieve ervaring. Laat je inspireren door Narjes’ creativiteit, ga in gesprek met andere bezoekers en ontdek de verhalen die in jou verborgen liggen.

Kom langs in de Martinikerk in Doesburg en laat je meeslepen door de wervelende wereld van “Dansen met de lijnen”.