stoelbroeders

Op 25 augustus zullen de stoelbroeders van de Martinikerk van Doesburg bijeenkomen. Wie zijn dat? Kom en luister!

Iedereen is welkom om rond 19.30 uur het voorprogramma mee te maken.
Weet u wat dit is? Waarschijnlijk niet!
En dan zult u ook niet weten waarom Paul le Blanc gaat spreken over:

Johannes in Disco

Paul le Blanc zal ingaan op een spannend object in onze kerk. Het voorprogramma duurt ca. een uur en zal ook een muzikale bijdrage van Wilbert Berendsen bevatten.

Wees welkom:

Paul zal u meenemen op een reis waarin hij ook kort aandacht zal schenken aan het vreemde verschijnsel Stoel Broeder. Wat is dat?

Kortom: Het bestuur heet u van harte welkom om met Paul le Blanc een wonderbaarlijke reis te maken door de middeleeuwen en een antwoord te vinden op de vraag waarom de middeleeuwen zo ruw de kerk hebben geraakt? Paul weet hier alles van!

Na de “reis van Paul” zullen de stoelbroeders in beslotenheid bijeenkomen, maar ik zeg erbij dat iedereen – ook daar – welkom is, als u nieuw lid wordt van dit illustere gezelschap. De stoelbroeders hebben u nodig! “Wij hebben nog stoelen over!”

Dus: reserveer vrijdag 25 augustus om 19.30 uur en laat u verrassen.

Nadere info: bij Roelf de Boer (inkomend secretaris)