Freytag op zondagmiddag

(Er wordt gespeeld op het Freytag-orgel)

8 oktober in de Martinikerk, aanvang 15.30 uur.

Ensemble Omnes Terminos

Margarita Dudčaka (sopraan), Jeroen Pijpers (orgel) en

Irina Trajkovska (viool)

Werken van o.a. Vivaldi en Händel, het Salve Regina van Pergolesi en Magnificatverzen van Frescobaldi.

Kaarten à € 12,50 p.p. zijn te reserveren via www.martinikerk-doesburg.nl/programma.

Ook zijn kaarten te koop aan de zaal, kerk open vanaf  15.00 uur.

Het ensemble Omnes Terminos is in 2022 opgericht. De naam Omnes Terminos geeft weer dat de musici uit verschillende windstreken komen om vanuit hun passie met elkaar diverse muziekstijlen te vertolken, van barokke virtuositeit tot de elegantie van het classicisme en van de gepassioneerde romantiek tot de frisse muziek van de 20e eeuw. Ze voeren zowel sacrale muziek als ook profane muziek uit, zowel met orgel als met piano.

Sinds de oprichting gaf Omnes Terminos talrijke concerten in een aantal kerken van Maastricht en Roermond, in Middelaar en Düsseldorf. Ook in Amsterdam werden zij graag ontvangen. Naast concerten verzorgen zij ook eucharistievieringen.